fredag 15. april 2011

Påskeferie!

Då er me faktisk komen til påskeferien allereie! Tenk som tida flyr. Og med den seine påska som er i år, er det jo skikkelig våååår! Berre sjå her ka som har dukka opp i hagen min..

Desse bildene er tatt med vårt speglrefleks-kamera Canon Eos 1000D. Eg er ikkje nokon fotoekspert, og skulle ønske eg kunne nytta "spesial-innstillingene" på kameraet betre. Det ender desverre ofte med at eg vrir meg frem til auto-innstillingene..
Påsken min skal tilbringes heime i vakre Hardanger. Eg tar meg meg hester og hund og Ingve (tihi..) å køyrer over Haukeli på søndag ettermiddag (om vèret er ok).Eg har ein del skulearbeid som skal gjerast, men en del hest, venner, avslapping og kos skal det også bli plass til..
"Never run faster then your guardian
angel can fly"
"I like hugs.. I like kisses..
but what I love is help
with the dishes"
Mange her i Grenlandsområdet skal oppover til Rauland i påska. Tenkte eg skulle komme med eit tips. Når vi var på Rauland under mars-samlinga var vi innom den koselige butikken i krysset. Den heiter Heimil, og er verkelig verdt eit besøk. Eg la att nokre kroner, men klarte å begrense meg heldigvis.. To vakre skilt vart med meg heim. Eine skiltet har fått plass på kjøkkenet (skal opp på veggen etterkvart), og det andre skal få hedersplass i stua - eg syns det var ein nydelig huskeregel!


Så folkens, slapp av og senk tempoet i påska!!
Klem!

3 kommentarer:

  1. Håper du får en kjempefin påske, Hanne! Jeg må si jeg likte skiltet fra kjøkkenet, det er som jeg skulle ha sagt det selv - og til stadighet sier! :) Fine bilder, men ser du sliter litt med fokuseringen, men det kommer seg fort, bare å knipse i vei, heldig er du som har så fint kamera!
    Hilsen Miriam

    SvarSlett
  2. Skjønne bilder Hanne!
    Og KOOOS dåkke masse i påsken.
    Klem til både deg om mammo og alle som fortjene det i Hardanger:)

    SvarSlett
  3. Vi var innom den butikken. Pappa forsvant fort ut igjen, lukta ble for mye. Jeg så noen vesker jeg sikla fælt på :D Men lommeboka gjemte seg...desverre.

    SvarSlett