fredag 22. april 2011

Avslapping i vakre Hardanger!




Eg er vel heime, eg har påskeferie og eg nyyyter det! Her ser du meg og Alfa som ligg å koser oss mens me høyre på Påskelabyrinten - Ahh, som eg kjenne energinivået i kroppen stiger. Verkeleg ein god opplading!
Til no har påskevèret vore nydelig! På sånne dagar er det ingen annan plass i heile verda eg heller vil vera - SJÅ kor fint me har det!! 
I sauefjøsen kjem det stadig nye verdensborgarar til, dei er jo berre herlige! Har fått med meg ein lamming til no, men rekner med det blir fleire..
Vi har fått noken av familien i hus ikveld, og resten kjem sigande i morgon. Påskeferie i Hardanger er ein fin familietradisjon!!












Kjem straks ein blogg om lur, fin, enkel påskepynt!

1 kommentar:

  1. Ååååååå....de søte lammene. Ett år skal jeg komme og se når dere har lam. Har alltid hatt lyst til å klappe dem. Håper dere koooser dere hjemme. Vi kom hjem idag, og var ikke vondt å komme hjem til dusjen :D

    SvarSlett